Faaliyet Alanlarımız

İş Hukuku

İş hukukunda kıdem tazminatı, ihbar tazminatı, fazla çalışma ücreti, genel hafta tatili alacakları, resmi bayram tatili ücreti, ayrımcılık tazminatı, işe iade davaları, hizmet tespiti davaları, eksik ödenen veya hiç ödenmeyen işçi alacakları, iş kazaları, yıllık izin ücretleri, işçi ve işverenin haklarını koruyucu iş sözleşmelerinin hazırlanması ve işçi-işveren ilişkisinden doğan her türlü hukuki iş ve davalarda temsil ve danışmanlık hizmeti vermekteyiz.

İCRA HUKUKU

Alacak tahsili, haciz, satış ve alacak takibi ve bu konulardaki davaların açılması ve takibi konularında avukatlık ve danışmanlık hizmeti vermekteyiz.

Borcunu zamanında ödemekten imtina eden borçluya karşı alacaklının talebi üzerine icra müdürlüğüne başvuru yolu ile icra takibi başlatılabilir. İcra takibinde asıl amaç alacaklının borçludan alacağını tahsil edebilmesidir. İcra avukatı olarak hem alacaklıya hem de borçlu tarafa bir icra avukatı gerektiği kanısındayız. İcra avukatı olarak tüm ülke sınırları içerisinde hukuki hizmet vermekteyiz.

ARABULUCULUK

Arabuluculuk, hukuk sistemi gelişmiş ülkelerde yaygın olarak kullanılan bir "alternatif uyuşmazlık çözümü" (ADR) yöntemidir. Arabuluculuk; tarafların içinde bulundukları uyuşmazlığı tarafsız bir üçüncü kişi yardımı ile mahkemeye gitmeden ya da mahkeme yönlendirmesiyle çözmelerinde kullanabilecekleri bir yöntemdir. Esnek ve etkili oluşu arabuluculuğun iş yaşamı, aile, okul ve hatta milletler arası uyuşmazlıklarda bile uyuşmazlığın taraflarını doğru noktada buluşturan bir uyuşmazlık çözüm yöntemi olmasını sağlamıştır. Aralarındaki uyuşmazlığı, kendi istekleriyle ya da bir mahkemenin önerisi ile arabulucunun eşliğinde çözmeye karar veren taraflar, uyuşmazlık konusunu arabulucuya ileterek, tamamen tarafsız, önyargı ve yargıdan uzak bir arabulucu eşliğinde, sorunlarını tartışma ve kendileri için en iyi çözümü, bulma fırsatı elde ederler.

TİCARET HUKUKU

Hukuki ve ticari sözleşmelerin akdedilmesi-yorumlanması, sözleşmeden dönme, sözleşmenin feshi ve sözleşmeler hukukunu ilgilendiren diğer hususlarda, ayrıca kıymetli evrak hukuku gibi her türlü hukuki ve cezai konuda avukatlık ve danışmanlık hizmeti vermekteyiz.

Ticaret hukuku alanında her türlü dava ve temsil konusunda sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

AİLE HUKUKU VE BOŞANMA

Aile hukukunda boşanma davaları, çekişmeli boşanma davaları, anlaşmalı boşanma davaları, mal paylaşımı davaları, velayetin değiştirilmesi/kaldırılması davaları, nafaka davaları ve iddet müddetinin kaldırılması gibi aile hukuku konularına giren alanlarda hukuki danışmanlık ve temsil hizmeti sağlamaktayız.

Boşanma davalarında en çok karşılaşılan sorunlardan bir tanesi öncelikli olarak boşanma davası taraflarının boşanma davası sürecini boşanma avukatı temsili olmadan kendilerinin yürütebileceğini düşünüp boşanma davasının sonucunda ise boşanma davasının tarafların hak mahrumiyetleri yaşamalarıdır. Öncelikli olarak Aile hukukumuzda avukatla temsil zorunluluğu bulunmamaktadır. Ancak boşanma davası süreci kesinlikle bir boşanma avukatı tarafından takip ve temsil yolu ile sağlanmalıdır. Hal böyle iken boşanma davası sürecinde yaşanacak olan psikolojik sıkıntılar ve boşanma davası sonucu yaşanabilecek hak kayıplarının en aza indirgenmesi adına bir boşanma avukatı ile davayı takip etmek gerekecektir.

Boşanma davası süreci boşanan eşlerin psikolojik olarak yıprandığı bir süreçtir. Boşanma davası sürecinin kısaltılması ve boşanma davası süresince oluşacak psikolojik kayıpların önlenmesi adına boşanma davası, alanında uzman bir boşanma avukatı ile birlikte yürütülmesidir.

Boşanma davası, Aile hukukuna dair dava ve temsil konusunda sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

MİRAS HUKUKU

Veraset ve intikal işlemlerinin yürütülmesi, vasiyet ve miras sözleşmelerinin düzenlenmesi, mirasın reddi, miras uyuşmazlık ve davalarına ilişkin avukatlık ve danışmanlık hizmetleri sunmaktayız.

Miras, ölen veya gaipliğine karar verilen kişiye ait malvarlığının alacak ve borçları ile tüm yasal mirasçılara intikal etmesi durumudur. Miras hukuku alanında çalışan ve bu alanda uzmanlık sahibi avukata miras avukatı denilmektedir. Mirasın intikali ve diğer hukuki konuları düzenleyen özel hukuk alanına da miras hukuku denmektedir. Mirası avukatı olarak miras sürecinde mirasçıların ihtiyacı olan hukuki desteği sağlamaktayız.

Miras hukuku alanında her türlü dava ve temsil konusunda sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Hasta Odasında Muayene

SAĞLIK HUKUKU

Sağlık hukuku olarak adlandırılan bu alanın gerek Devlet gerekse özel hastanelerle ve çalışanların sorumluluğu kapsamında genel bir değerlendirme yapmak gerekirse,  Devlet hastanelerinde meydana gelen tedavi hataları ve özel hastanelerinde meydana gelen ya da özel muayenehanelerdeki teşhis ve tedavi sırasında ya da sonrasında oluşan hatalar nedeniyle açılan tazminat davaları adli ve idari yargıda görülmekte ve sonuçlandırılmaktadır.

TÜKETİCİ HUKUKU

6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, 7223 sayılı Ürün Güvenliği ve Teknik Düzenlemeler Kanunu gibi yeni düzenlemeler ile tüketicinin korunması için sıkı denetimler ve cezalar getirilmiştir. Bu kapsamda tüketici olan müvekkillerimize yasal haklarını belirterek hukuki hizmet sunmakla birlikte üretici ve perakende sektöründe faaliyet gösteren müvekkillerimize herhangi bir ceza almamaları için önleyici hukuk hizmeti sunmaktayız.

İmza Kağıtları
Çöktü araba

SİGORTA HUKUKU

Sigorta hukuku, sigortacının bir prim karşılığında, kişinin para ile ölçülebilir bir menfaatini zarara uğratan tehlikenin, rizikonun, meydana gelmesi hâlinde bunu tazmin etmeyi ya da bir veya birkaç kişinin hayat süreleri sebebiyle ya da hayatlarında gerçekleşen bazı olaylar dolayısıyla bir para ödemeyi veya diğer edimlerde bulunmayı yükümlendiği sözleşmeleri ve bu sözleşmelerden doğan hak ve yükümlülükleri inceleyen, ticaret hukuku kapsamına giren bir özel hukuk dalıdır.